20 Kasım 2012 Salı

Edwin Boyd / Citizen Gangster Replikleri (2011)

 
Nathan Morlando-citizen-gangster-replik-film-replikleri

- NasıI hissettiriyor?
+ Ne, nasıI hissettiriyor?
- Yani, sen rol yaparken.
+ Ben yaşadığımı hissediyorum.
Korkuyorum, çünkü etrafımdaki kimse korkmuş görünmüyor.
Hatıralar, hatıra olarak kalmalı.
- Biraz düşün. Tam bir çıIgınsın.
+ Ben çıIgın değilim. Dünya çıIgın. Ben sadece onun aynasıyım.
Bankanız servetini birazcık paylaşmalı
.
Bir insan kendi kaderinin efendisi olmalı, değil mi?
- Komşularınızla konuştuk. Sizin iyi bir işi olan iyi bir
aile babası olduğunuzu söylediler. Eğitimli bir askersiniz. Yanlış giden neydi?
+ Benim için yanlış giden çok şey vardı. Ne yani, siz çocuklar gazeteleri okumuyor musunuz?
Hayat çok kısa. Yaşamaya başlamanın zamanıydı. Ben de başladım.

Eğer sevgilinin ateşli bir hayatı varsa, gir hayatına birlikte dene yanmayı.
Cennette olmayan babamız, senin adını kutsuyorum.
Egemenlik kimseye ait değildir. Senin iraden dışında.
Bir kez polis oldun mu daima polis kalırsın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder