8 Şubat 2013 Cuma

Los bastardos / Piçler Replikleri (2008)

 
picler-replikleri-los-bastardos

- Cehenneme gittin mi hiç?
+ Evet.
Lanet yabancıyı unutup parayı saklayalım ve silahtan kurtulalım. (Fausto)
Amerikalı, meksikalılara hitaben:
Sınırın yanlış tarafındasınız göt herifler!
Beni becermeniz için de para ödedi mi? (Karen)

Yol kenarında iş bekleyen inşaat işçileriden birtanesi diğerlerine başından geçenleri anlatıyor:
Sana bir hikâye anlatayım. Geçen gün düzgün bir adam durdu. Sadece bir kişi istedi ve beni
işaret etti. Bunun üzerine onunla gittim. Gönüllü askerlerden olduğunu söyledi.
Bu yüzden panikledim. Ama bana endişelenmememi çünkü çölde hayatta kalmayı başardığımı söyledi.
Yani burada olmayı hak ediyormuşum. Hoover Park’a doğru gittik. Bana işin kamyonunda olacağını
söyledi. Şüphelenmeye başladım. Özel bir iş olduğunu söyledi. Ona tamirci olmadığımı söyledim!
Bunun sorun olmadığını söyledi. – “Özel” demekle neyi kast etti?
Önce bana biraz Bacardi konyak ikram etti. – Neden? Başka bir tane anlat! Tecavüze uğradığın olay gibi!
Şu zenci adamın seni Long Beach‘e götürdüğü olay gibi.
Döneceğim. Beni mutlu etmek istedi. Sonra bacağıma dokundu…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder