8 Şubat 2013 Cuma

Wolf’s Rain Replikleri (Anime 2003)

 
wolfs-rain-anime-2003-replik

Cennet. Nerede olduğu belirsiz. Dünyanın sonunda…Hiçbir şey yok. Hiç durmadan yürüsen de kat edebileceğin mesafe hep aynıdır. Neden hâlâ beni tahrik eden bu güdünün esiriyim. Birinin sesini duyar gibiyim. “Cenneti bul” “Bu senin kaderin”
Gururunu bir kenara bırakarak yaşamanın anlamı var mı?
Pişmanlık yok çünkü kaybedeceğim bir şey yok.
Ölmek… veya öldürülmek olağan şeyler. Amaçsızca yaşamaktan çok daha iyidir.
- Burası pek yaşanacak bir yere benzemiyor. Hep soğuk ve devamlı tipi var.
+ Nereden geldiğini bilmiyorum ama dünyada yaşanacak güzel bir yer kaldığını sanmıyorum.
- Neden gerçek görünüşünü saklıyorsun?
+ Çünkü, onlara göre biz dehşetin simgeleriyiz. Görüntümüzü saklayabilirsek, insanlarla birlikte yaşayabiliriz.
- Onları aldatıyor ve onlarla uzlaşıyorsun, bu kasabada ölecek misin?
+ Bu, hayatta kalmaktır. Eğer bu görünüşle kalmaya devam edersen, yakında seni yine yakalarlar.
Çok fazla dikkat çekiyorsun.
- Ne zamandan beri bir kurt olmanın gururunu bir kenarı attın?
+ Olağanüstüsün ama ölürsen gururun hiç bir anlamı kalmaz, değil mi?

- Çok zaman önce büyükbabam bahsetmişti. Dünyanın sonu geldiğinde, bir yerlerde “cennet” ortaya çıkacak
ve bu yeri sadece bir kurt bilecek. Yani şimdi dünyanın sonu mu geliyor?
+ Bütün kurtlar iblistir! Böyle uğursuz şeylerden bahsetme!
- İnsanları çok kolay öldürüyorsun.
+ Öldürmemin nesi yanlış?
- Hangi dağdan geldiğini bilmiyorum, ama buranın kendi kuralları vardır.
+ Kurallar mı? Kokuşmuş bir kasabada, böyle tiplerle takılmak mı kural?
- Ben sadece onları kullanıyorum.
+ Bu ne boktan bir kural. Gururunu bir kenara bırakarak yaşamanın anlamı var mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder