2 Ocak 2013 Çarşamba

An American Crime / Bir Amerikan Suçu Replikleri (2007)


An American Crime-2007-wallpaper-pictures

Ne olursa olsun Tanrının daima bir planı vardır. Sanırım hâlâ bu planın ne olduğunu anlamaya çalışıyorum.
Dualarımı işit ve bana güç ver Tanrım. Yalnız ve çaresizim.
Kalbimdeki sıkıntıyı sök at. Ve bana eski güzel günlerimi getir.
Düşmanlarımı benden uzak tut. Benden nefret edenleri bana yaklaştırma.
Işığınla bana yol göster. Utanacağım bir şey yaptırma. Sana sığınıyorum Tanrım.
Gururum ve kendime güvenim kaybolmasın. Benimle olsun.
Bu hayatta yapmamız gereken şeyler vardır. Bunlar hoşumuza gitmese de..
Eğer pek çok çocuğunuz varsa sürekli etrafınızdaysalar, her zaman kavga edip
bağırışıyorlarsa, insan oldukça yıpranıyor, zihinsel ve duygusal yönden de.
Çocuklarını korumak için beni feda etmişti. Kendini korumak için de onları feda etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder