2 Ocak 2013 Çarşamba

Osmosis Jones Replikleri (2001)


osmosis_jones-wallpaper

Bazen çok fazla dikkatli olmak bütün gereken şeydir.
- Daha çok meyve ve sebze yemelisin. Maymunlar gibi
+ Tatlım, maymunların o kadar çok meyve ve sebze|yeme sebebi
bir ineği kesecek kadar akıllı olmamaları.
Soluk borusundan gelen çeşitli mikroplar var.
Eğer kan akışına karışırlarsa, hasta olduğumuzun resmidir.
Burun akıcı, tavuk çorbası içici, kıça termometre sokucu hastalık..
- Nerelisin?
+ Şikago üniversites, phi beta kapsül den mezunum.
- Süper, okul çocuğu vermişler yanıma.
+ soğuk algınlığı ve grip için FDA tastikli
ve Rahatlama Teknikleri doktoram var. Sen nerede okudun?
- Ben sindirim sisteminin yanlış tarafında büyüdüm. Okul falan yoktu.
Lise olarak kıç bölgesine gittim. Hayır kıç deliğindeydim. Tam o kıvrımlı kokulu merkezde.
Fındık yağı ve selülit sandviçleriyle beslendik. Hiç saçını osurukla kuruttun mu?
+ Tamam fakirmişsin.
- Emin olabilirsin. Kıçta kalan tuvalet kağıdı parçacıklarından kardanadam yaptın mı hiç? Yoksulluk bu işte.
+ Beni kusturacaksın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder