2 Ocak 2013 Çarşamba

La Haine / Protesto Replikleri (1995)

 
la-haine-replikleri

Önemli olan düşüş değil yere çarpıştır.
Polis: Polisler sizi dövmek için değil, sizi korumak için sokakta.
Eylemci: Bizi sizden kim koruyacak?
İntikam soğuk yenen bir yemektir.
Herkes tartışmadan böyle kaçarsa ne olacak? Sonunda büyük bir kargaşa çıkacak.
İyi polisler de vardır. Ama iyi dazlak, ölü olandır!
Bildiğim tek şey var o da kurşunlardan hızlı koşamayacağım.
Kahretsin kendimi galaksiler arasında kaybolmuş bir karınca gibi hissediyorum.

Hırsızlık için hapiste bir ay yatmak hiç de şerefli değil.
Eğer sıçmanı Tanrı istiyorsa, kakanı da o itiyordur.
- Okula gitseydin eğer nefretin..
+ Kes.
- Nefretin, nefreti beslediğini öğrenirdin!
+ Ben okula gitmedim. Sokaklardan geldim. Ne olacak? Sokaklar bana ne öğretti
biliyor musun? Öteki yanağını çevirirsen geberirsin.
Elli katlık bir binadan düşen adamın hikayesini biliyor musun?
Her katta kendini rahatlatmak için kendine şunu demiş:
“Buraya kadar her şey yolunda. Buraya kadar her şey yolunda.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder