8 Aralık 2012 Cumartesi

Dark Shadows / Karanlık Gölgeler Replikleri (2012)

dark_shadows-movie-film-tim-burton
Kanın sudan daha yoğun olduğu söylenir. Bizi tanımlayan şey. Bizi birleştiren şey.
Bizi lanetleyen şey. Bazıları için kan, servet ve imtiyazla dolu bir hayat demektir
diğerleri için ise bir kölelik hayatı. (Barnabas)
Bir erkek kurduklarıyla gurur duymalıdır ancak unutma, Barnabas aile, tek gerçek servettir.
Bir erkek canavar olabiliyorsa bir canavar da bir erkek olabilir.(Barnabas Collins)
Erich Segal’in harika romanı “Aşk Hikayesinden” bir cümle hatırlıyorum.
Aşk, asla ‘özür dilerim demek’ zorunda kalmaman demektir. (Barnabas Collins)

- Senin için sakıncası yoksa başvuru formunda yer almayan birkaç sorum olacak.
+ Elbette.
- Başkan hakkında ne düşünüyorsun?
+ Onunla hiç tanışmadım.
- Peki ya savaş?
+ Televizyon izlemem.
- Sence, cinsler eşit mi olmalı?
+ Yüce Tanrım, hayır. Erkekler o zaman idare edilemez olur.
- Sanırım, biz iyi anlaşacağız Bayan Winters.
Sen bir yalancısın. Bunu anlayabilirim, biliyor musun salt bir insanın yüzünden.
Seninki diyor ki “Tatlı ve masum görünebilirim ama sırlarım var. Tüylerinizi diken diken edecek sırlar.” (Dr. Julia Hoffman)
Tatlım, birbirimizi etiketlere indirgemeye devam edersek biz kızların ilerlemesini nasıl beklersin?
- Bu savaşın iyi tarafı nedir biliyor musun, dostum?
+ Nasıl yani? Savaşın iyi tarafı mı olur?
- Hayır, hayır dinleyin. Bu savaşın iyi tarafı o kadar kötü bir savaş olduğu için son savaş olacak.
+ Evet. Öyle. Peki, bu girdiğimiz s on savaşsa kim kazanacak?
- Barış kazanacak, dostum.
Barış her savaşı kazanır.
Son iki yüzyılı bir kutuda kilitli, gözlerimi insanların geride
bıraktığı nihai boşluğa, bir zamanlar umut olanın karanlık gölgelerine dikerek geçirdim. (Barnabas Collins)
Bu dünyada bizim anlayabileceğimizin ötesinde şeylerin var olduğunu düşünüyor.
Büyü gibi şeyler. Ölüm. Kader. Bu onu mutlu ettiği sürece, kimin neye inandığının ne önemi var ki? (Victoria Winters)
Sana sahip olamazsam aşkım seni mahvederim. (Angelique Bouchard)
- Sağlıklı bir adamda 4,7 litre kan bulunur. Böbürleniyorsam bağışla ama ben bunu 7,5 saniye içinde
tüketebilirim. Ancak sen hayatım minyonsun, senin kanını 5 saniyeden daha az sürede içebileceğimi söyleyebilirim.
+ Lütfen beni öldürme. Sen iyi bir adamsın, centilmensin. Lütfen, bağışla beni.
- Hanımefendi, ben ne iyi biriyim ne de bir centilmenim. Ayrıca, ben affetmem!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder