31 Aralık 2012 Pazartesi

Goon Replikleri (2011)


 Seann William Scott, Jay Baruchel and Alison Pill

Dayağı hakkettiğin zaman yemen lazım. (Doug)
Savaşmayı bırakıp eve dönene kadar herkes askerleri sever.
- Ligde oynadığını hayal et. Gerçek hokeyin oynandığı yerde.
+ Yeteneğine burada yazık oluyor.
- Herhangi bir yeteneğim var mı bilmiyorum.
+ İsa aşkına, sana tanrının yumruğu dokunmuş.
Kediler sadece etraflarında insanlar varken miyavlar bunu biliyor muydun?
“Kedi Zevki”nde okumuştum bunu :)
- Çok sevimlisin. Çok güzelsin. Özür dilerim. Bunu… söyleyip duruyorum. Özür dilerim.
+ Tamam. Bence bu hoş. Güzel olduğunun söylenmesi kimin hoşuna gitmez ki?

Arasıra çöpler yüzüme yapışır. (Doug)
Sen bunu yapmak için doğmuşsun. Diyorum ki, İsa aşkına, Doug,
şu kahrolası yumruğuna bir bak. Murphy amcamın prostatı kadar.
Eva: Sen benim bir sürü herifle birlikte olma isteğimi durdurmamı sağladın.
Doug: Bu birinin bana söylediği en hoş şeydi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder