3 Aralık 2012 Pazartesi

Gabriel Replikleri (2007)


Gabriel_cebrail_replikleri_2007
Özgürlük geleneksel kuralların ötesinde kendine meydan okuma potansiyelidir.
Tutkularımızdan güç alıyoruz. Arzularımızla harekete geçiyoruz.
Nefret bile, düşmana karşı kullanıldığında değerli bir müttefik olabilir.
Ama yine de tüm bunlara sırtımızı dönmemiz söylendi bize.
Bizleri insan yapan duygulara, hissiyatlara.
Zafer, fedakarlıkla ölçülür.
Bir başkasının dileklerini yerine getirmek için yaratılmış olmanın ne anlamı var?
Korku ve kurallarla kontrol edilen bir dünyada doğduk. Yüce bir emelin köleleriydik.
Ben özgürlüğün sesi için savaşıyorum, sense kontrolü elde tutmak için. Ama emin ol, hepimiz aynı taraftayız.

- Neden onlar için öleyim?
+ Çünkü onlar daha iyisini bilmiyorlar. Başka bir yol olduğunu onlara göstermek
bizim görevimiz. Bunun için mücadele etmeye değer.
İçindeki karanlığı hissedebiliyorum. Ruhunu gölgeliyor ama
biliyorum ki acını da azaltıyor. Benim müdahale etmemem gerekiyor.
Seçme hakkın var.
Bir meleğin hissettiği son şey düşmektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder