31 Aralık 2012 Pazartesi

Karpuz Kabuğundan Gemiler Yapmak / Boats Out of Watermelon Rinds Replikleri (2004)

Recep: Al!
Mehmet: Ne bu?
Recep: Treş parası.
Mehmet: Almam valla! Hak ettin oğlum. Anasını ağlattın saçların. Acemi nalbant gavur eşşeğinde öğrenirmiş. Sen de bizim kafada öğrendin valla. Ben Nihal’in yüzüne bir tek daha ne zaman bakacam. Bu iş bitti sağdıç.
Recep: Sen de küçük kızı sev oğlum bittiyse. Nasılsa sana yangınmış. Al şu paralarını.
Mehmet: Almam! Hem ne biçim laf o? Büyük kız olmazsa küçük kız! Vaa mı bizim kitabımızda öööle? Ben Nihal’siz yaşayamam arkideş! Bugün de ceviz veren dedim almadı.
Recep: Almaz oğlum, o kızdan sana hayır gelmez. Al şu paralarını!
Mehmet: Hem Nihal’den neden hayır gelmezmiş bana? Hem de nasıl gelir. Yapamadık anasını sattığımın sinemasını. Şimdi karpuzcu parçasıyız. Tabi gelmez. Ben bir recisör olen de o zaman görsün o.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder