24 Aralık 2012 Pazartesi

Hostel: Part III / Otel 3 Replikleri (2011)

 
hostel-part-3-poster-pictures

İnsanın doğası bu. Ben hareket eden her şeye bakarım.
Kuru tutun. Hastalanırlarsa indirim yapmamız gerekir.
- Tüm bu yerler aslında bir labaratuvar deneyi. Bakın hiç pencere yok. Duvarlarda hiç saat yok.
Seni uyanık tutmak için havaya oksijen pompalıyorlar. Seni sarhoş tutmak için ücretsiz içki veriyorlar
ve bu da yetmezmiş gibi önünden kadınlar geçip duruyor. Hepsi sadece paranı almak için. Bu yer(kumarhane)
tam anlamıyla kötülüğün vücud bulduğu yer.
+ Evet belki öyle ama kazanıyorsan değil..
Evlilik, düşünecek olursanız üç yüzüklü bir sirk. Nişan yüzüğü, nikah yüzüğü, acı yüzüğü..
Korktuğunuz ne?.. Sizi bir ara sokağa sokup arkadaşlarımın başlarınızı kesmesinden mi korkuyorsunuz?
Madem geldik. Gelmişken bu şeyin ne olduğuna bakalım.
- Karımdan ne zaman 140 km uzakta olsam telefonumu kapatıyorum. Ne arayabiliyor ne de mesaj atıyor..
+ Evliliğin bu yüzden kötü.

- Scatt, senin için endişelenmeli miyim?
+ Hayır. Endişelenmen için hiçbir sebep yok.
Bu vegas kokusu dostum. Söylediğim gibi saf kötülük..
- Ne yapıyorsunuz siz, bu ne şaka mı?
+ Evet ve son cümlesi öldürücü.
Bu şehir(vegas) bana ne öğretti biliyor musun? Hiçkimse hiçkimseyi tanıyamaz.
Vegas’ta ne olursa Vegas’ta kalır değil mi?
Özlenmeyecek insanları kaçırmamızın bir sebebi var.
- Nasıl bir insansın sen? İnsan kendi arkadaşlarına bunu yapar mı?
+ Kadın söz konusu olduğunda benim arkadaşlarım yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder