26 Aralık 2012 Çarşamba

Sherlock Holmes: A Game of Shadows / Sherlock Holmes: Gölge Oyunları Replikleri (2011)

 
Sherlock Holmes: A Game of Shadows hd wallpaper

Ne kadar göz önündeysen o kadar görünmezsin.
- Sanırım az önce değerli bir taşını kaybettin.
+ Bazen kazanmak için bazı fedakârlıklar yapmak icap eder.
Ama ben ebedi bir esarette yaşamaktansa yalnız ölmeyi tercih edenlerdenim.
Onca eğitimi boşuna mı verdim sana ben? Hâlâ mı gazetede
okuduklarına inanıyorsun? Bu bir oyun canım, hem de karanlık bir oyun.
Kötü insanlar sırf ellerinden geldiği için kötülük yaparlar.
Savaş başlatmak için barış zirvesinden güzel yer var mıdır?
- Neden bana endişe dolu gözlerle bakıyorsun?
+ Senin için çok üzülüyorum. Ruhun yakında esarette olacak. Evlilik her şeyin bittiği yerdir.
- Bence başlangıçtır.
+ Kıyamet.
- Yeniden doğuş.
+ Kısıtlama.
- Düzen.
+ Bir kadına hesap verme.
- Yuva kurma. Hayatını birleştirme. Aile sahibi olma.

Dünya savaşının çıkmasını garantilemek için suikastten daha iyi ne olabilir ki?
Bilinçaltındaki muammalar insanı ihtilafa düşürmeye biçilmiş kaftandır.
Endüstriyel açıdan savaştan kaçış yok.
“Her balık oltaya gelmez.”
Siyaset bizi kutuplara ayırıyor olsa da ticaret hayatında hepimiz bir bütünün parçasıyız.
İşlediğin suçlardaki dehşet ancak onları yapabilecek
yetenek karşısındaki hayranlığımla boy ölçüşebilir.
Bir balıkçı, inatçı bir alabalığı yakalamaya çalışırken yorgun düşer.
O yüzden suyu bulandırır. Balık serseme döner.
Balık tuzağın içine çekildiğini iş işten geçene kadar anlamaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder