18 Aralık 2012 Salı

Meeting Evil / Şeytanla Randevu Replikleri (2012)

 
şeytanla-randevu

Evime gelip bana ve aileme saygısızlık mı yapabileceğinizi sanıyorsunuz. Sizi öyle çabuk indiririmki. iç çamaşırınız dantel gibi boynunuza dizilir. “Eğer aniden göz yaşlarına boğulup size en derin karanlık sırlarını söyliceğimi sanıyorsanız Ailem ve hakkımda bişey bildiğini sanacak kadar geri zekalısınız demektir.”
ve  Tanrı biliyorki  size  bakarak iyi bir eş olmanın gerçekten ne demek olduğunu bilmediğinizi görebiliyorum.
-Dedektif: Haklısınız bilmiyorum.
“Beni yatıştırmayın Lütfen”  Siz daha o’ şişko popunuzu koltuktan kaldırmadan yüzünüzdeki
O’  kendini  beğenmiş  ifadeyi  yok ederim.
“Evet işlevsel olarak geri zekalı birine polis rozetini nasıl veriyorlar bilmiyorum.”
-Dedektif: Merak ediyorum. Neden kızınızın dinlemesine izin verip. Oğlunuzun kulaklarını kapadınız?
Kendini korumayı ve bir kadınla nasıl konuşacağını öğrenmesi için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder